vineri, 31 decembrie 2010

Scuzele de rigoare

Dragul meu, a fost ingrozitor, ingrozitor...
Treceam prin fata magazinului si vanzatorul a iesit in strada ca un nebun, m-a luat pe sus si m-a bagat in cabina de proba. Mi-a rupt hainele si apoi mi-a adus rochia asta sa o pun pe mine. Iti dai seama ca nu aveam ce sa fac.
Trebuia sa o iau. Da sa stii ca la tine m-am gandit cand am luat-o. 
Stiu ca nu ti-ar fi placut sa defilez asa goala pe strada sa se ia toti bagabontii de mine.”


Iubitul meu, intelege cand iti spun. Ieri nu era o zi buna sa ne vedem.
Luna in conjunctura cu Marte si cu Venus ma fac irascibila si rea. Ce mai, in zile ca astea sunt o scorpie.
Doar nu vroiai sa te supun la un astfel de chin, nu?
In plus, prietena mea se intalnea cu doi tipi si ii promisesem ca merg cu ea ca sa nu pateasca ceva.”


Iubitul meu, imi cer scuze pentru imensa nerusinarea pe care am avut-o cand am venit acasa mai devreme, fara sa te anunt. Eu sunt singura vinovata pentru ca te-am gasit cu fufa asta in pat si, pentru asta, te rog din nou sa primesti cele mai umile si mai sincer scuze ale mele.



Iubita mea, crede-ma! Sa-mi sara ochii din cap daca m-oi mai uita vreodata la blonda aia cu fusta mini rosie, sutien negru, cercei lungi si cercel in buric. Promit ca atunci cand o sa ma mai intalnesc cu ea pe palier o sa inchid ochii si o sa fug in casa.



Iubita mea, te rog sa ma ierti pentru ce i s-a intamplat bunului si vechiului tau tovaras Tom. Nu am avut niciodata intentia sa il tund si nici sa il arunc in strada atunci cand rotweiler-ul vecinilor iesise la plimbare. A fost o pura intamplare care nu se va mai repeta. (Pauza). Oricum nu prea vad cum ar putea sa se mai repete...



MV (frangandu-si mainile, disperat): Iarta-ma, am fost un prost. Nu trebuia sa ne certam aseara. Imi pare foarte, foarte rau.
(candid) Ma ierti?


Drraga mea, r-r-r-ecunosc, am fo-fo-fost la carciuma si-am baut o bere, nu-nu mai mult. Da’ sa-sa stii ca nu mi-a fo-fo-fost de-deloc usor: be-berea era buna, nimic de zis da’, fara tine, nici be-berea n- are gust. Asa ca, am dus mana la buzunar, am pla-platit si-am plecat spre tine. Asteapta-ma ca-ca-ca ajung eu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu