vineri, 31 decembrie 2010

Mesaje de mustrare

Mesaj de mustrare::

Dragul meu coleg, toata lumea evolueaza. Mai citeste o carte, se mai uita la televizor, mai arunca un ochii pe afara sau se uita la vecinul. Numai tu, din toti cei pe care ii cunosc, esti absolut imun la orice inseamna civilizatie. Felicitari tie si cinste cui te-a facut!”


 
Mesaj de mustrare::

Dragul meu, om ca tine mai rar. Pute pamantul sub tine de lenes ce esti. Atat de rau pute ca imi dau seama de la scara blocului ca esti acasa.



Mesaj de mustrare::

Da sefu’! Se face sefu’! Cum sa nu sefu’!...” 
Asta-i tot ce stii sa zici. Numai vorba de tine....
E, acu’ e momentul sa iti spun si eu doua vorbe.
Iesi afara!


 
Mesaj de mustrare::

Dragul meu, ai toate calitatile necesare pentru a fi cel mai mare nemernic pe care l-am vazut in viata mea.
Esti afemeiat. Bei. Fumezi. Traiesti pe banii mei.
Si mai ai si tupeul sa spui ca ma iubesti.
Ptiu! Piei din ochii mei!


Mesaj de mustrare::

Dragule esti barbatul perfect. 30% misogin. 30% betiv, 30% afemeiat si 10% prost. Reprezinti tot ce nu am vrut sa gasesc in viata asta, dar trebuie sa recunosc ca esti un adevarat monument. Darma-te-ar cu budozerul!!!”



Mesaj de mustrare::

Voce hip-hop:
Dupa condica sunt eu care te asteapta pe tine,
Dupa condica sunt eu care te asteapta de-o ora si mai bine
Fraierii vin la timp si m-asculta pe mine
Daca nu apari acum, te fac eu pe tine.



Mesaj de mustrare::

SFX (taarrr de sonerie):
VO: Ti-a sunat ceasul. Pentru ultima oara. Acum l-ai auzit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu