vineri, 31 decembrie 2010

Mesaje de despartire

mesaj de despartire::

Nu in seara asta, dragul meu. Mi-e rau, mi-e rau de mor.
Fii baiat bun, du-te acasa si fa nani.
(SFX: un pupic)
De 5 luni de cand te-am cunoscut imi spui acelasi lucru. Si tot astept sa vad, poate te-oi vindeca.
Dar acu’ mi-a ajuns: ori mori, ori...
Pana nu te hotarasti ce faci, nu vreau sa te mai vad. Pa.



mesaj de despartire::

Alo, sunt mama lu’ baiatu cu care te vezi de 10 luni de zile, si vroiam sa-ti zic ca nu am mai vazut pe cineva asa de putred ca tine in toata viata mea.
Si slava Domnului am ingropat trei soti si am experienta cat pentru 5 vieti de aici inainte.
Baiatu meu e baiat cu obraz, ca asa l-am crescut eu, sa aiba bun simt, si i-a fost rusine sa-ti spuna, dar mie nu mi-e: gata! S-a terminat! Nu mai vrea sa te vada niciodata!


mesaj de despartire::

Iubito, ti-am spun ca sunt urmarit de KGB si ca trebuie sa plec din tara, dar nu ai vrut sa ma crezi.
Ti-am spus ca seful nu ma are la inima si ca m-a detasat in Africa si iarasi nu m-ai crezut.
Ti-am spus si ca mai am doar o luna de trait.
Ei bine, a venit timpul sa iti spun adevarul: plec in Tibet sa ma purific spritual. Ne vedem cand ma intorc.”


mesaj de despartire::

Dragul meu, facand astazi curatenie mi-am dat seama ca nu am unde sa iti pun papucii. Asa ca m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa ti-i dau. Sigur le vei gasi un loc la tine sau in alta parte. Pa!


mesaj de despartire::

FV: Chiar crezi ca esti cel mai tare tip pe care l-am cunoscut vreodata, asa cum imi tot dai de inteles? Esti doar cel mai ingamfat, prost- crescut si plin de complexe tip cu care am avut de-a face. Sper ca asta o sa te enerveze atat de tare, incat n-o sa vrei sa ma mai cauti niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu