luni, 20 decembrie 2010

Astăzi tata m-a-nvăţat,

Cât e el de ocupat,

Să lecit o poezică

Ce-o stiam în glupa mică,

Si foalte usol l-am luat

Fiind tale concentlat :

-Tle’ să zic o poezea

Si-am uitat-o că e glea,

Vlea doamna educatoale

S-o zic mâine la selbale

Si te log, tată, pe tine

Să mă-nveţi s-o zic mai bine,

-M-ai prins pe picior greşit,

Meciul încă nu-i sfârşit,

Ochi nu sunt, doar o ureche,

Zii, că sunt lovit de streche,

Dacă pierdem, am să mor,

Sparg înc-un televizor…

-Căţelus cu pălu’ cleţ

Fulă laţa din coteţ…

-Măi Gigele, stai aşa !

Tre’ s-o mai lucrăm cumva,

"Fură", sună cam nasol,

Nu-i civilizat, parol,

A luat-o,-aşa pe blat….

Mamăăă…ce a apărat !

-Căţelus cu pălu’ cleţ

Ia lăţusca din coteţ…

-Dar nu te grăbi prea tare

Să nu faci discriminare,

Nu e raţă, e răţoi,

Şi nu-i d-ăla prea de soi,

E-unu’ fraier, mititel…

Trage băăă, nu fi tembel !

-Căţelus cu pălu’ cleţ

Ia lăţoiul din coteţ….

-Şi-acum…părul creţ al lui

Dă impresia că-i şui,

Zi-i că-i…ondulat măcar,

Chelios…e prea barbar,

Şi "coteţ" e demodat,

Hai să- zicem…din palat !

-Cuţu’ cu păl ondulat,

Ia lăţoiul din palat,

El se giulă că…

-Stop !"se giulă"…i-arhaism,

Bagă un neologism !

"El promite", sau…mai vag,

Ah…ce dribling în zid-zag !

Căci "se giulă", cu respect,

E politic…incorect…

-Cuţu cu păl ondulat

Ia lăţoiul din palat,

El plomite că nu fu….

-Stai, stai, stai aşa niţel

Să nu-ţi iasă-un porumbel !

Fără "fu"….’le mama lor,

Ne caftesc din nou la scor !

Zii, că eşti băiat cuminte,

"El promite…şi nu minte !"

-Cuţu cu păl ondulat

Ia lăţoiul din palat,

El plomite si nu minte…

-El promite şi nu minte ?

-El plomite si nu minte…

-El promite şi nu minte ?

-…că va fi ial plesedinteee !

-Hai că m-ai înebunit !

Iarăşi văd că ai zbârcit,

Nu poţi zice-o poezică

De o strofă mititică ?!

Ţi-o spun eu numai o dat’…

…ne-au bătut de ne-au uscat !

Căţeluş cu părul creţ,

Fură raţa din coteţ,

El se jură că nu fură,

Dar l-am prins cu raţa-n gură !

Te complici, şi pentru ce ?!

Vezi cât de uşoară e ?

Chiar că m-ai şi supărat,

Mi-ai făcut capul pătrat !

…poate data viitoare

Câştigăm în deplasare….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu