vineri, 31 decembrie 2010

Mesaje de aniversare

Mesaj de aniversare::

Iubitule, pentru ca azi este ziua ta vreau sa iti fac un cadou: ai voie sa iesi cu baietii. Dar trebuie sa imi promiti ca te intorci pana la miezul noptii si ca nu bei mai mult de doua beri. De asemenea trebuie sa imi promiti ca atunci cand ai sa vii acasa nu ai sa ma trezesti, te vei spala pe dinti ca sa nu mirosi ca o distilerie si vei sta cuminte pe jumatatea ta de pat. Acestea fiind zise, iti urez distractie placuta si “La multi Ani!”


Mesaj de aniversare::

Draga mama, de ziua ta, noi, copiii tai, care suntem responsabili pentru tot parul alb din capul tau si care constant si sistematic te-am adus pe culmile disperarii vrem sa iti spunem ca esti cea mai grozava mama din lume.
Number 1. Numero 1. Beton. Super-cool.
La Multi Ani!
p.s. Ahh... sa nu te superi, dar am incercat si eu vopseaua de par pe care ti-am luat-o cadou.



Mesaj de aniversare::

Draga mea, stii cum se spune: prima data e greu. Dupa aia, totul vine de la sine. Asa ca, acum cand te afli in pragul celei de-a doua tinereti,
iti doresc sa te descurci mai bine decat ai facut-o in prima.


Mesaj de aniversare::

Dragul nostru, esti de invidiat. Anii care au trecut peste tine nu au schimbat nimic. Acceasi burtica sexy, acceasi chelie neteda, acelasi tic nervos si pe deasupra acceasi prieteni care iti ureaza ca in fiecare an “La Multi Ani.” Si fie ca la anul sa te gasim la fel cum te stim.



Mesaj de aniversare::

Multe voci, un telefon care trece din mana in mana, intr-un grup de prieteni: (Canta in cor): Multi ani traiasca, multi ani traiasca, la multi ani! Ce faci, nu vii odata acasa? Da, acasa la tine, unde crezi ca suntem? Am vazut ca tu nici nu te gandesti sa dai de baut si ne-am invitat singuri. Maica-ta ti-a facut si tort, dar nu cred ca mai apuci. Hai, pa! Te asteptam! Ti-am pregatit o petrecere-surpriza!




Mesaj de aniversare::

Fruntea sus, draga, la varsta asta viata abia incepe! Dar te inteleg daca azi, de ziua ta, te-nchizi in casa, acoperi oglinzile si nu raspunzi la nici o urare. E normal sa fii deprimata: ai totusi o gramada de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu