vineri, 28 ianuarie 2011

Duc o viata de caine desi nu's dinamovist
gandesc doar pt o persoana si un altruist
viata de copil nu ai idee cat doare
sa iubesti si sa ai fruntea plina de sudoare
sa stai in umbra peste doisprezece ceasuri
si sa visezi secundele petrecute
cu persoana iubita,care te duc spre paturi
ajuns acasa in sfarsit schimbi canalul la televizor
adormi brusc pe canapeaua scorojita pe interior
astepti pe cineva sa te trezeasca si sa te trimita in pat
dar nui vina ta ca nici prietena nu te-a suportat
nu putea trai cu spaima ca esti traumatizat
de propiile ganduri si de felul tau de viata psihopat
ai iubit-o si poate ca inc'o mai iubesti
dar e departe cu altu' cine stie pe unde-o mai belesti
n-o invinuiesti iti zici ca si uh iti urasti viata
daca-i fi in locul meu ai fi facut tot asa...
dar nui nimic..... o sa incerc sa gasesc cheia... su fletul sa mi-l deschid
sa-mi bag amintile intr-o crapatura de zid
sa ma transform in ceva mai bun si fericit
nu in ceva rau si sufletul sa-mi fie adancit
o sa incerc sa ma ridic la suprafata
ca plm am doar o singura viata
pe care trebuie sa mi-o traiesc
si sa ma asigur ca no sa ma invinovatesc
pentru orice rahat,deci incerc sa numai fiu bosumflat
o sa gasesc eu o fata
care sa ma iubeasca... sau macar sa ma placa
si totusi... viata mea a fost adank asfaltata
si nu voi reusi sa o fac sa explodeze nici cu C4
o sa imi inchid gura... ca sa numai latru
degeaba incerc sa las viata sa se exprime
mintea mi se inchide... numai sunt in stare sa mai zik nici rime
si daca aveti nevoie de mine... in umbra ma gasiti
nu o sa devin nici un montru,deci sa nu va sfiiti
o sa va ajut cu ce pot daca e nevoie..
dar in umbra raman... si nu mai las viata sa alerge de voie
a doua zi ma trezesc si imi dau seama ca a fost un cosmar
ma spal pe fata si vad ca am 15 ani inmuiati in amar
si ma gandesc ceo sa fac atunci cand o sa fiu mare...
o sa cad in adancime.... o so dau in cersetorime
sau poate ma bag in calugarime poate in boierime
poate am sa devin un psihopat ca cedri2k si o sa iau aspirine
si de la atatea pastile poate o sa ma transform intro caricatura
cu limba albastruie...si in gura o sa simt un gust de limonada amaruie
dar aici nu e vorba de baietime... mie frica doar sa nu ajang la batranime
si sa cad in afunzime...nici eu nu inteleg sensul cuvintelor...
leam folosit doar pentru ca mi-era dor de... acel timp
cand eram odata fericit... si ma simteam plin ca un voinic
nu-mi pasa de probleme nici macar un pic
puteam sa ma consider un adevarat razboinic
fara antidot... parca eram de neoprit
si totusi... ceva ma navalit
brusc dragostea fata de viata mi sa stopat
in adancul sufletului m-am resuscitat
si acolo in adanc parea ca exista o scanteie...
dar brusc,fiinta a aparut .... era o femeie
sper ca-mi intelegi atitudinea
problema e ca... creieru imi sta la altitudinea
unde numai are aer... in capu meu... acolo sus nu gandeste decat un fraier
si pe bune ca as incerca sa cobor ca un parasutist
si aceea femeie mia zis..."miam dat seama ca si uh esti muist"
multi mau facut si cocalar
am trecut si peste asta... dar am fost catastrofal...
scanteia din mine incepe sa se stinga...
am in mine tristete pura injectata cu o siringa
de ceva timp ma uit in oglinda,nu ma mai recunosc
si prefer sa nu stiu ca ma cunosc
am ajuns jos,am vazut ce inseamna munca
de aia ii respect pe aia care au tinut in mana furca
nu cauta sa ajung prea sus,ca apoi ai sa cazi
de pe culmile iubirii in spinosii brazi..
nu mai tine focul in inima,ca intr-o zi ai sa te arzi
sentimentele puternice te vor face iarasi sa cazi...
nu lupta impotriva sortii,n-o sa ai sorti de izbanda
daca incerci sa faci asta o sa cazi iar.. cu dobanda..
fii tu cel puternic,ce, invinge ispitele grele
fii tu cel le invinge,si pe ale mele..
nu sunt vre-un mare smecher fiu a vre-unui mare hot..
sunt doar parte din patura ce incinge spiritele din colt
pot sa zic ca am urcat in trenul vietii de undeva dintro halta
dintr-un loc de unde nimeni nu l-a vazut pe harta
am sa cobor din trenul vietii tot de unde am urcat
sa stiu ca pentru nimeni,nimic,n-am insemnat
sunt acelasi idiot care vin infiecare dimineata
si iti cant in casti desi poate nu te-ai spalat pe fata
iti urasc stilul de viata,fiindca seama cu al meu
visez sa fiu realizat,sa fiu bun,sa fiu acelasi eu
in familie de-acasa cand imi strigam tatal
acum pot sa zic doar"Doamne iarta-l"
imi doresc so vad pe mama Doamne cat imi e de dor
imi doresc s-o vad cum vine dimineata'n dormitor
imi e dor de toate,nu stiu cat intelegi tu
dac-ai fi in locul meu ti-ai fi dorit sa fï altu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu