vineri, 28 ianuarie 2011

MI-E DOR-INTERPRETABIL

mi-e dor de unde momente,unele chiar demente
unele chiar hazlii,altele de care nu vreau sa-mi aduc aminte
mie dor de vremea in care eram cuminte
cand ma tavaleam pe jos de fiecare data cand imi cadea un dinte
mi-e dor de spusele mamei cand ieseam afara
fii cuminte puiut sa nu te indepartezi de scara
mi-e dor de inocenta ce caracteriza orice copil
cand faceam o prostie scapam totdeauna subtil
mi-e dor de prima fata pe care am sarutot-o 
mi-aduc aminte cu placere nici decum ca am uitat-o
nu traiesc din amintiri nu va lasati inselati de aparente
totusi imi amintesc cu placere,prefer trecutul in ciuda prezentului rece
ca m-a facut sa ma simt cu adevarat un rege
ca m-a facut sa cred ca exista un Dumnezeu
sa cred in el shi maine caci asa am crescut eu

mi-e dor de vremurile in care speram sa-mi fie dor
atunci cand adormeam cu-n singur gand in dormitor
mi-e dor de vechiul eu asa cum eram eu mereu
mi-e dor de vremurile in care sa ma infrangi era greu

mi-e dor de mine insumi,ca nu ma regasesc
caci parca timpul sa grabeste si nu pot sa-l opresc
mi-e dor de ce eram o data cand eram pustan
mi-e dor de locurile-n care la joaca ma duceam
mi-e dor sa urc cu liftul pan' la etajul trei
mi-e dor de serile in care ma cautau ai mei
mi-e dor sa stau la masa cu mama si cu tata
caci am uitat cum e sa ai lucrurile de-a gata
mi-e dor sa-njur golanii si ei sa ma bata
mi-e dor sa rad din suflet asa cum o faceam o data
mi-e dor de amintiri ce le-am trait si le-am uitat
mi-e dor de vremea in care inca imi doream sa fiu barbat
mi-e dor de prima atingere de primul sarut
de prima data cand i-am spus cat o iubesc de mult
mi-e dor de visele mele ce au devenit reale
si mai ales de cele ce au ramas la stadiul de visare

mi-e dor de vremurile in care speram sa-mi fie dor
atunci cand adormeam cu-n singur gand in dormitor
mi-e dor de vechiul eu asa cum eram eu mereu
mi-e dor de vremurile in care sa ma infrangi era greu
mi-e dor de vremerile pierdute-n zare in care
stateam in fata blocului fara nici o suparare
mi-e dor de anumiti oameni ce-au inemnat mult 
si-au fost langa mine atunci cand alta sansa nu am avut
mi-e dor de ei si dak as putea sa le mai zic o data
va iubesc pe toti cum v-am iubit de prima data
pentru mine ati fost pe viata o pata marcanta
nu cred ca va voi putea uita vreo-data
mi-e dor de cei ce-au fost acolo cand am avut nevoie
si astazi i-am lasat in urma chiar pe toti fara voie
mi-e dor de lumea pe care o aveam in jurul meu
astazi sunt toti la alt nivel asa cum sunt shi eu
timpul trece si face timpul trece si tace
timpul trece si legaturi din trecut desface
ramai cu sentimenta amare si amintiri ce dor
dar tot ce poti sa spui acum e un mi-e dor

MI-E DOR-INTERPRETABIL 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu