marți, 1 februarie 2011

scoala=inchisoare!

Daca merg la scoala,o sa ma asculte profesorii.Daca ma asculta profesorii,trebuie sa invat.Daca trebuie sa invat,nu mai am timp liber.Daca nu mai am timp liber,nu mai pot sta pe mess cu prietenii.Daca nu pot sta pe mess cu prietenii de vorba,ii pierd ca prieteni.Daca imi pierd prietenii,devin suparat.Daca devin suparat,devin mai agresiv.Daca devin mai agresiv,ma manifest mai violent.Daca ma manifest violent,bat pe cineva.Daca bat pe cineva,imi face reclamatie la politie.Daca imi face reclamatie la politie,politia imi face dosar penal.Daca imi face politia dosar penal,ma enervez mai rau si il ucid pe omul respectiv(de nervi).Daca il ucid pe omul respectiv,ajung direct la inchisoare.Concluzia:scoala=inchisoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu