sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Depus la descriere 3

*Ma Urashti? Problema Ta... 
*Ma Copiezi? Nu`mi Ajungi Nici Pana La Picioare... 
*Ma Iubeshti? Ce Bine…Si Eu Pe Tine... 
*Un Sfat? Nu Te Lua De Viatza Mea... 
*Te`am Amagit? ScZ... N`a Fost Cu Intentzie... 
*Te`am Insultat? Foarte Bine... Meritai... 
*Te`am Jignit Cand Nu Era cazu? Iarta`ma... 
*Ma Invidiezi? Incearca Sa Fi Mai Buna Daca Poti... 
*Ce Fac Cu Viatza MeA? Ce Te IntereseazA? 
*Ai Zis Ce`ai Vrut? O Sa Si Ascultzi Ce Nu Vrei...
 *Ca Sa te Multzumec? N`o Sa Ma Schimb Niciodata... 
*ReA? Cu Cine Merita... 
*Tzi`am Zis Ca Te Iubesc? Am Fost Sincera... 
*Bunul Meu SiMtz? Depinde De Al Tau... 
*CopilArOasa?? Da... Pentru Ca Asha Vreau... 
*MatuRa? Cand Vreau... 
*Prietenii Mei? Cei Mai Tari Oameni... iub`h totzsi prieteni mhei;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu