vineri, 28 ianuarie 2011

IUBIREA

Te vad si noaptea in somn
Iubirea mea nu pot sa dorm
Nu pot nici s-atipesc
Pt k tot timpul la tine ma gandesc

Io te iubesc atat de mult
Incat nici nu pot sa te ascult
Ce ai de spus nu vreau sa stiu
Vreau doar sa fiu

Al tau iubit dintai
Te rog nu pleca RAMAI
Viata mea fara tne
E k textul fara rime

Iubirea mea pentru tne
E foarte mare stii bne
Te iubesc incat nu pot
Din minte sa te mai scot

Mias dori sa nu te fi cunoscut
Dar imi doream gresit
Iubirea mea pt tne e la infinit
Pana la nesfarsit

Te iubesc precum cerul apa
Precum soarele iarba
Prekum nimeni na mai iubit pe nimeni
Precum te iubesc eu akm doar pe tne

Imi va parea rau dak vei pleca
Voi spune NU iubirea mea
Te voi astepta mereu
Acelasi gand bun il am doar eu

Vei ramane in inima mea pe veci
De akolo nai sa pleci
Akolo vei sta mereu 
Pana knd te voi scoate eu

Akum in incheiere
Te sarut dulce precum un fagure de miere
Te iubesc te voi iubi
Pana knd moartea ne va desparti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu