miercuri, 1 iunie 2011

De aia o iubesc () Pentru o bff ()

●Pentru că eu o cunosc cu adevărat●
●Pentru că e simplu●
●Pentru că e complicat●
●Pentru că e soră`mea●
●Pentru că suntem de mici... de nedespărţit●
●Pentru că e cea mai faină fată●
●Pentru că e cea mai dulce fată●
●Pentru că e o scumpă●
●Pentru că merită lăudată●
●Pentru că mulţi nu ne suportă●
●Pentru că îmi caut cuvintele în ochii ei●
●Pentru că vrea să plece şi o reţin●
●Pentru prostiile mele la care ea râde●
●Pentru toate zilele care nu ne putem opri din râs●
●Pentru că ne distrăm●
●Pentru că ne îmbătăm●
●Pentru că ne iubim●
●Pentru că zâmbesc pentru ea●
●Pentru că am nevoie de ea●
●Pentru că bârfim toată ziua●
●Pentru că visăm împreună●
●Pentru că văd copilul din ea●
●Pentru că mereu îmi spune: "Ai grijă de tine"●
●Pentru că ne certăm●
●Pentru că ne împăcăm în timp ce clipim●
●Pentru că îi pasă●
●Pentru că trebuie să piardă●
●Pentru că trebuie să caştige●
● Pentru că ea se ridică●
●Pentru că are o privire divină●
●Pentru că a înebunit băieţii●
●Pentru că s`a schimbat●
●Pentru că e nebună●
●Pentru că e ciudată●
●Pentru că minte●
●Pentru că ţipă●
●Pentru că se joacă●
●Pentru că greşeşte●
●Pentru că are curaj●
●Pentru că are tupeu●
●Pentru că e încrezută●
●Pentru că face pe inocenta●
●Pentru că e cuminte●
●Pentru că e stupidă●
●Pentru că e indiferentă●
●Pentru că e geloasă●
●Pentru că e iubită●
●Pentru că e nesuferită●
●Pentru că e admirată●
●Pentru că e deosebită●
●Pentru că e unică●
●Pentru că e naivă●
●Pentru că e criticată●
●Pentru că e în lumea ei●
●Pentru că e un înger●
●Pentru că e şi demon●
●Pentru că se maturizează●
●Pentru că o ţin aparte●
●Pentru că are un suflet imens●
●Pentru că nu e totul perfect●
●Pentru că cei care spun că suntem lezbi sug colorat şi cu presiune●
●Pentru că felul ei de`a fi, calcă mereu pe aripile mele●
●Pentru felul cum priveşte●
●Pentru că râde●
●Pentru că plânge●
●Pentru că tace●
●Pentru că zâmbeşte●
●Pentru că regretă●
●Pentru că speră●
●Pentru că ştie să ierte●
●Pentru că urăşte●
●Pentru că visează în culori●
●Pentru că îmi place cum mă face ea să mă simt●
●Pentru că îmi place numele ei●
●Pentru că îmi place chipul ei de copil●
●Pentru că ea crede în visele mele●
●Pentru că şi eu cred în visele ei●
●Pentru că o enervez● ●
Pentru că îi place viaţa●
●Pentru că visele ei se împlinesc●
●Pentru că sunt vorbe care dor●
●Pentru că e lânga mine●
●Pentru că şi eu sunt lânga ea●
●Pentru că mereu, mereu m`a ajutat●
●Pentru că o simt aproape chiar dacă e departe●
●Pentru că am fost cu ea când a iubit●
●Pentru că ştiu când a suferit●
●Pentru că am încredere în ea●
●Pentru că o ţin aproape●
●Pentru că dă culoare sufletului meu●
●Pentru că e cea mai bună prietenă a mea●
●Pentru că stiu când a durut`o●
●Pentru că ştiu când s`a bucurat●
●Pentru că nu îşi mai gaseşte unele cuvinte●
●Pentru că nu sunt aşa cum ea şi`ar fi dorit●
●Pentru că mă gândesc la ea mereu●
●Pentru că trebuie să o văd●
●Pentru că împart orice cu ea●
●Pentru că mă face să râd●
●Pentru că mă face şi să plâng●
●Pentru că are lacrimi de înger●
●Pentru tot ce a făcut pentru mine●
●Pentru că am nevoie de zâmbetul ei●
●Pentru că e prezentă în fiecare rugăciune de`a mea●
●Pentru că e divină●
●Pentru că o ador●
●Pentru că pur şi simplu O Iubesc●
●Pentru că în inima mea e pe primul loc●
●Pentru că există● ●Pentru că ştie să se facă iubită●
●Pentru că eu o iubesc cât toţi la un loc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu